Poslovni pogoji

Poslovni pogoji - Krek d.o.o.

Poslovni pogoji

Ti splošni pogoji poslovanja urejajo pravice in obveznosti med družbo Krek d.o.o. in poslovnimi strankami pri vseh transakcijah in poslovnih odnosih.

1. Uvod in veljavnost pogojev

Ti splošni pogoji poslovanja urejajo pravice in obveznosti med družbo Krek d.o.o. in poslovnimi strankami pri vseh transakcijah in poslovnih odnosih.

Pogoji veljajo za vse transakcije s poslovnimi strankami (B2B) in postanejo sestavni del vsake pogodbe. Z oddajo naročila se kupec strinja s temi pogoji. Ti pogoji se uporabljajo v skladu s slovensko zakonodajo, zlasti z Obligacijskim zakonikom (OZ) in Zakonom o preprečevanju zamud pri plačilih (ZPreZP-1).

2. Definicija pogodbenega odnosa

Pogodbeni odnos se vzpostavi z oddajo naročila s strani kupca in njegovo pisno ali elektronsko potrditvijo s strani prodajalca. Naročilo postane zavezujoče šele po potrditvi prodajalca.

Prodajalec si pridržuje pravico do zavrnitve naročila brez navedbe razlogov. O zavrnitvi bo kupec obveščen najkasneje v 3 delovnih dneh od prejema naročila.

Pogoji plačila

Po povzetju - plačilo ob prevzemu blaga

Bančno nakazilo - rok plačila do 14 dni od izdaje računa

Plačilne kartice - preko Stripe sistema ob oddaji naročila

Plačilni roki

  • Pri plačilu po povzetju je plačilo obvezno ob prevzemu blaga
  • Pri bančnem nakazilu je plačilni rok 14 dni od izdaje računa, razen če ni pisno dogovorjeno drugače
  • Pri plačilu s plačilno kartico je plačilo izvedeno ob oddaji naročila

Plačilni roki so skladni z določbami ZPreZP-1, ki za B2B transakcije določa maksimalni rok 60 dni.

Zamudne obresti

V primeru zamude pri plačilu se zaračunajo zakonske zamudne obresti v skladu z ZPreZP-1, računano od datuma zapadlosti plačila.

4. Odgovornost in omejitve odgovornosti

4.1 Izključitev odgovornosti

Prodajalec ni odgovoren za škodo, nastalo zaradi:

  • Nepravilne uporabe blaga s strani kupca
  • Višje sile ali drugih nepredvidljivih okoliščin
  • Napačnih ali nepopolnih podatkov, ki jih je posredoval kupec

4.2 Omejitve odgovornosti

Odgovornost prodajalca je omejena na vrednost dobavljenega blaga. Prodajalec ne odgovarja za posledično škodo, izpad dobička ali drugo posredno škodo, razen v primeru naklepa ali hude malomarnosti.

4.3 Garancijski pogoji

Prodajalec ne daje dodatnih garancij za blago, razen zakonskih garancij v skladu z OZ. Za vsako blago veljajo garancijski pogoji proizvajalca, če obstajajo.

Dostava in prevzem

Blago se dostavi na naslov, ki ga navede kupec. Stroški dostave so na strani kupca, razen če ni pisno dogovorjeno drugače.

Nevarnost slučajne pogube ali poškodbe blaga prehaja na kupca z prevzemom blaga. Kupec mora pregledati blago ob prevzemu in o očitnih napakah obvestiti prodajalca nemudoma, najkasneje v 3 delovnih dneh od prevzema.

7. Pravice in obveznosti kupca

7.1 Obveznosti kupca

Kupec je dolžan:

  • Posredovati točne in popolne podatke za izvedbo naročila
  • Pravočasno plačati obveznosti
  • Pregledati blago ob prevzemu
  • Nemudoma obvestiti prodajalca o morebitnih napakah

7.2 Pregled blaga

Kupec mora pregledati blago ob prevzemu in o očitnih napakah obvestiti prodajalca nemudoma, najkasneje v 3 delovnih dneh od prevzema. O skritih napakah mora obvestiti nemudoma po njihovem odkritju.

Reklamacije

Reklamacije so možne le v primeru stvarnih napak blaga. Kupec mora o napaki obvestiti prodajalca nemudoma po odkritju, predložiti pisno reklamacijo z opisom napake in omogočiti ogled blaga ali ga vrniti na stroške prodajalca.

Prodajalec bo reklamacijo rešil v roku 30 dni z brezplačno odpravo napake, zamenjavo blaga ali vračilom kupnine.

8.1 Vračilo blaga

Vračilo blaga ni mogoče, razen v primeru stvarnih napak. Kupci so specializirani poslovni subjekti, ki se zavedajo lastnosti kupovanega blaga.

9. Varstvo podatkov

Prodajalec obdeluje osebne podatke, potrebne za izvršitev pogodbe, v skladu z Uredbo (EU) 2016/679 (GDPR) in Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1).

Osebni podatki se obdelujejo za izvršitev pogodbe in dostavo blaga, izdajo računov in vodenje poslovnih evidenc ter zagotavljanje poprodajnih storitev.

10. Reševanje sporov

Na pogodbe se uporablja slovensko pravo. Za reševanje sporov je pristojno sodišče v kraju registracije prodajalca. Pred uveljavljanjem pravic pred sodiščem si stranki prizadevata rešiti spor z mediacijo.

11. Spremembe pogojev

Prodajalec si pridržuje pravico do sprememb teh pogojev. O spremembah bo obvestil kupce z objavo na spletni strani družbe, pisnim obvestilom na elektronski naslov ali priložitvijo k naslednjemu računu.

Spremembe začnejo veljati 15 dni po objavi ali pošiljanju obvestila. Če se kupec s spremembami ne strinja, lahko odpove pogodbo z 30-dnevnim odpovednim rokom.

Ti pogoji so veljavni od 14. julija 2025

V skladu s slovensko zakonodajo

Kontakt za vprašanja

Krek d.o.o.

Hraška cesta 15-4248 Lesce

Telefon: 045302344

E-pošta: trgovina@krek.si

Zadnja posodobitev: 14. julij 2025